poniedziałek, 25 lipca 2016

Zrobić coś w stylu...barokowym!

Witam Was bardzo serdecznie!



Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną propozycją ślubną. Tym razem będzie warstwowo, kolorowo, ale delikatnie i ..na bogato. Zapraszam do pozostania ze mną.
Kolejna, przesympatyczna para poprosiła mnie o wykonanie kartki ślubnej dla...siebie. Tak, nie pomyliliście się czytając te słowa. Sandra i Tomasz, którzy niedługo zmienią swoje stany cywilne, poprosili mnie o wykonanie kartki ślubnej dla nikogo innego, tylko dla nich samych siebie. To właśnie w niej zostaną wpisane piękne myśli, które będą towarzyszyć młodym w trakcie wesela i kilka chwil  po nim. Karteczka ma być  pamiątką, do której  wrócą po latach.  Postanowiłam więc, że praca będzie w nieco większym formacie niż tradycyjna pocztówka -tzw dl.

Aby trafić w gusta młodych  spotkałam się z przyjaciółką Sandry, która jest też moją koleżanką. uzyskałam dzięki temu informację o ulubionych barwach narzeczonych. Wiem, że lubią raczej prace bogate, tak więc dzisiejsza propozycja nie będzie grzeszyć prostotą. Zapraszam do obejrzenia zdjęć.



 Warstwy, koronki, barwa lekki róż i ecru to elementy, których nie mogło zabraknąć w mojej kartce, ponieważ Sandra uwielbia delikatność i to właśnie w jej makijażu dominuje ecru i róż. A koronki- no cóż, narzeczona Tomasza to z zawodu krawcowa, więc wszelkie koronki nie są jej obce.



 Przyszła Pani Młoda  kocha kwiaty, szczególnie róże. Dlatego postawiłam na te kwiaty z...magnolią, którą z kolei uwielbia Tomasz. Kwiatuszki delikatnie pokryłam glossy accents i posypałam miałkim, delikatnie mieniącym się brokatem. Nie zabrakło malutkich perełek.


 Tomasz z zawodu jest stolarzem, więc wszelkie rodzaje drewna nie są mu obce.  Nawiązując do jego zamiłowania  w mojej propozycji dodałam tekturkowe serduszka i  wycinankowo-tekturkowe zawijaski.




Pan Młody uwielbia grawer i.. .jak sam mówi" swoją rupieciarnię" w której króluje styl barokowy, czyli wszelkie essy floresy i zawijasy :)) nie są mu obce.


 Myślę, że  praca w jakiś sposób odzwierciedla zamiłowania młodych. Karteczka będzie wręczona przez moją koleżankę  już niebawem. Ale pokazuję ją dzisiaj bo to prośba narzeczonych, których serdecznie pozdrawiam :).



Moją dzisiejszą propozycję zgłaszam do wyzwania


wyzwanie 18


Materiałoznawstwo:


Pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia na Waszych blogach.

14 komentarzy:

  1. Prawdziwie barokowa praca :) Bardzo podobają mi się delikatne kolory i oczywiście kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za ten miły komentarz i odwiedziny :)

      Usuń
  2. Piękna kartka ślubna!
    Jest rzeczywiście na bogato, ale jednocześnie pełna wdzięku i delikatności :)
    Z pewnością spełniłaś oczekiwania Młodych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w realu również kartka im się spodoba, bo póki co wiem z wiadomości mailowej, że są zachwyceni. Serdecznie Cię pozdrawiam i zapraszam częściej. :)

      Usuń
  3. O mój Boże!! to jest cudowne, dobracowane pod każdym względem, niesamowity talent i pomysł

    GIVEAWAY / CANDY na blogu


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się, że praca się podoba. Pozdrawiam Cie :)

      Usuń
  4. Piękna!... Wisiałaby u mnie jako ramka- cudeńko! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba :D Ale już jej nie mam. Chyba sobie muszę zrobić taką...rameczkę :D

      Usuń
  5. śliczna praca i bardzo bogata ! dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odwiedziny i miłe słówko. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Bardzo ozdobna praca, faktycznie taka barokowa ;). Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna! Dziękujemy za wspólną zabawę w Białych Kruczkach!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)