wtorek, 16 sierpnia 2016

Candy-kolejna odsłona i duży kolorowy rzut

Witajcie!!
Czas na kolejną odsłonę mojego CANDY. Tak się składa, że w ostatnich dniach nie miałam pełnego dostępu do internetu, stąd moja cisza. A czas leci.  Dlatego postanowiłam nieco przyśpieszyć czas. Będą jeszcze dwie odsłony przygotowanej dla Was nagrody - dzisiaj i jutro. Jeśli jesteście ciekawi co dzisiaj kryje się pod pytajnikiem, zostańcie ze mną. Zapraszam! :)))
Dziękuję Wam wszystkim, którzy zapisują się do zabawy, zachęcają. Miło  widzieć Misiówkowy banerek na Waszych blogach. Pewno jesteście ciekawi, czym dzisiaj Was zaskoczę. Były już kwiaty, były papiery. Dzisiaj odsłaniam kolejne  karty i ukazuje duży rzut niespodziankowy, który znajdzie się w paczce dla głównego zwycięzcy. Tak jak wspomniałam w tym poście, będą również dwie nagrody pocieszenia. A wiec jesteście gotowi na ..... kolejne przydasie ? :))

Kolorowy zawrót głowy, czyli  tęczowe kokardki, własnoręcznie przeze mnie wiązane. Przydadzą się do każdych prac  rękodzielniczych.

Dwie kolorowe taśmy washi- to jest to co tygryski lubią najbardziej. Wspaniałe wykończenie prac lub ich dodatek.


Cekiny, guziki, sznureczki. To jest to czego nie może zabraknąć przy kartkach, pudełkach, albumach, pracach świątecznych....

I co Wy na to ?:)))
Mam nadzieję, że ta odsłona podoba się Wam jak poprzednie. Już dzisiaj zapraszam na kolejny, ostatni już rzut kolorowych przydasi. Obiecuje Was nie zawieść. Zaproście swoich znajomych do zabawy, bo niedługo rozstrzygnięcie mojej zabawy. Mam cichą nadzieję, że Wy, nowi obserwatorzy zostaniecie ze mną nie tylko na czas trwania zabawy, do czego gorąco zachęcam.:))

Miłego popołudnia i do zobaczenia na Waszych blogach. Mam troszkę zaległości, dlatego dajcie mi troszkę czasu na odwiedzenie Waszych progów.

Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. Kasiu kusisz słodkościami cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, cudowności pokazujesz, aż nie można doczekać się losowania! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ranyyyy jak ja marzę wygrać to candy !!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)