piątek, 9 grudnia 2016

Anioł..

Witajcie!!!
Dzisiaj zapraszam Was do obejrzenia kartki z aniołem. Jest ktoś chętny?? :))
Dzisiaj będzie z cyklu prostych i eleganckich. Kartka z aniołem, stempelkiem, do którego wzdychałam  od wielu, wielu lat..W końcu, po długich poszukiwaniach udało mi się go nabyć  na jednej aukcji internetowej aż w USA. Dobrze, że znalazłam dobrego człowieka, który mi pomógł go nabyć. I  go mam, w swoich dłoniach i na swoich kartkach. Uwielbiam  ten motyw.


Myślę, że kartka jest na tyle elegancka, że nie potrzeba wiele.  Zobaczcie.
 Złoto pięknie komponuje się z perłową bielą,  cytatem, który kiedyś dostałam na jednej z pocztówek jako życzenia. Myślę, że tutaj znalazł swoje miejsce.
Anioła/stempelek odbiłam za pomocą złotego tuszu, a potem go pokryłam  pięknie mienianym się pudrem do embossingu. Niestety nie widać, jak się mieni. A szkoda, bo dzięki niemu kartka  jest wyjątkowa! Pogoda za oknem nie rozpieszcza, dlatego zdjęcia nie oddają jej ukrytego piękna.  

A jeśli mowa o Aniołach to,   ostatnio  "chodzi "za mną taka książka pt."Anioł do wynajęcia" . Nie miałam okazji przeczytać, ale z tego co wiem, to taka pogodna, pozytywna i bardzo świąteczna propozycja. Może kiedyś będzie mi dane przeczytać. W każdym razie Wam bardzo polecam tą lekturę. Póki co czytam sobie książkę pt" co, jeśli". / Dziękuję Anetko!!!/

Pracę zgłaszam do wyzwania
 


Udanego weekendu Wam życzę i dziękuje za odwiedziny!



14 komentarzy:

  1. Kasiu, cudny ten stempelek, nie dziwię się, że zapragnęłaś go tak bardzo. Efekt robi wrażenie. Bardzo podoba mi się też cytat.
    Powodzenia w wyzwaniu i przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, Kasiu, nie dziwię się,że wzdychałaś do niego- stempelek jest wyjątkowy. Karteczka dzięki złocieniom jest niezwykła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, nie dziwię Ci się że się zakochałaś w tym stemplu! jest naprawdę boski! A Twoja z nim kartka wspaniała i bardzo okazała - pomimo swojej skromności... cudo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze jestem chętna oglądać Twoje prace. Wszystkie są wyjątkowe i piękne. Podziwiam Cię Kasiu za pomysłowość i kreatywność:)
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna ta kartka! P.s. czytaj, czytaj!

    OdpowiedzUsuń
  6. I kolejna piękna karteczka! Pozdrowionka :)
    ______
    https://magia-zdobienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka jest śliczna Kochana, delikatna i świąteczna. Bardzo pięknie ja skomponowałaś :) Buziaczki :* http://szymkowerobotki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy aniołek :) dziękujemy za udział w wyzwaniu w EgoCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka!
    Stempelkowy aniołek rzeczywiście zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna kartka. Anioł jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest bardzo elegancka! Prawdziwe cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, klasyczna. Dziękuję za udział w wyzwaniu w egoCraft.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)