niedziela, 12 lutego 2017

Przywołać wiosnę.

Witajcie!!
 Wieczór daje o sobie znać więc u mnie tradycyjnie u mnie na biurku stoi kubek z herbatą cytrynową i imbirem. W tle sączy się muzyka. Ostatnio  delikatna, spokojna, miła dla ucha, chociaż od czasu do czasu nieco bardziej żywsza się pojawi. Ale dzisiaj na spokojnie.
Tęskno mi już za wiosną, tęskno za cieplejszymi dniami. Dlatego postanowiłam przywołać tą porę roku. Póki co narazie na mojej dzisiejszej propozycji. Myślę, że czas najwyższy wkroczyć w mocne, żywe kolory, które dodadzą energii, wybudzą szare dni z zimowego snu.

Karteczka zrobiona jeszcze z myślą o nadchodzących walentynkach. Nie chciałam aby pojawił się na pracy kolor czerwony, nie chciałam też aby kartka  była typową przygotowaną na 14 lutego. Dlatego postanowiłam zrobić coś innego,Na środku pracy  umieściłam cytat,który bardzo lubię i często wykorzystuje do prac ślubnych.  Nie zapomniałam o serduszkach i ptaszkach, które bardzo mi się spodobały i przypasowały do całości pracy. .. Zobaczcie kilka zdjęć, które dla Was przygotowałam.




Praca jest warstwowa. Wiele elementów  na tej pracy wycięłam ręcznie, następnie podkleiłam je na kosteczkach dystansowych. Gdzieniegdzie dodałam troszkę blasku w postaci malutkich perełek. Myślę, ze całość fajnie się prezentuje. 

 Pracę zgłaszam do wyzwania
 

 
 


 

Ci, którzy czekają na powieść niech śledzą mojego bloga, bowiem kolejna część niebawem..Uściski dla Was i życzę udanego tygodnia..I dziękuję za Waszą obecność... i pamięć!

19 komentarzy:

  1. Podoba mi się cytat i walentynkowa wiosenna karteczka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Deski i kwiaty- to musi się podobać :) Cudna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu droga, uż na fejsie podziwiałam- kartka jest rzeczywiście wiosenna. Już za nią (wiosną) tęsknię :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca, podoba mi się, że jest nieoczywiście Walentynkowa. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kwiatowe dodatki. Kartka jest interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna, energetyczne wiosenne kolory :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka :)
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasieńko, powodzenia w wyzwaniach z tą cudowną karteczką. Aż się wiosennej, radośniej zrobiło na jej widok. I herbata lepiej smakuje.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna i pełna wiosennego kwiecia kartka. :)
    Powodzenia w wyzwaniach. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze - karteczki zapierają dech w piersiach. Pozdrawiam i życzę powodzenia w wyzwaniach

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście bardzo fajne słowa, a kartka bardzo energetyczna i oryginalna, dziękuję za udział w wyzwaniu od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu wiosna wisi w powietrzu a Twoja kartka idealnie ją przywołuje. Powodzenia w wyzwaniu. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiosenna, bardzo kolorowa! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo piękna karteczka:)Zachwycająca:)Cieszę się, że prezent Ci się podobał:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kartka i piękny cytat! Dziękuję za udział w wyzwaniu Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna i rzeczywiście nietypowa :) Dziękuję za udział w zabawie z Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prawdziwa eksplozja kolorów i świetny cytat. Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna radosna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)